Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
Majlis Maulidur Rasul + Majlis Cukur Jambul
Monday, 4 February 2013 • Monday, February 04, 2013 • 0tinta

Assalamualaikum
Holla , nak stody morry pasal Majlis Maulidur rasul dekat Mann Catering 28 January lepas . sebab ada majlis nehh la thea kena balik Muar awal . tapi thea tak kisah . sebab thea akan rasa rugi kalau tak datang majlis nehh . macam macam ada . memang best . yang pasti the best is makanan lah kan . *makan sokmo . gemuk tak jugak . HAHA . biaq pi  lah . tak heran pun . janji hati kawe senag . hee . acctually banyak bergambar jehh . HAHA . posing sokmo . tahulah kan bila da jumpa sedare mare . bukan senang nak jumpa . hee .





























siapakah ?
jeng jeng jeng





pandai pandai lah korang senget kan kepala hehh



New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*