Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
Pulanglah Wahai #MH370
Friday, 14 March 2014 • Friday, March 14, 2014 • 0tinta

okayy . dah alang alang sekarang satu dunia kecoh pasal #MH370 , thea nak buat entry sikit pasal #MH370 . Kalau dikira Hari ni hari Ke 7 #MH370 ni hilang . dan selama tu jugak macam macam spekulasi yang timbul . raja Bomoh la , masuk kat alam lain la .

bagi thea apa yang kita mampu buat hanyalah teruskan berdoa semoga semua anak kapal and penumpang #MH370 ni di dalam keadaan yang selamat . janganlah kita timbulkan spekulasi atau buat andaian sendiri . Jagalah hati waris waris atau ahli keluarga semua penumpang dan anak kapal .




Ya Allah , 
jika dilangit turunkanlah ,
jika di lautan timbulkanlah ,
jika di darat tunjukkanlah ,
Jika muncul Alhamdulilah 

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim....
Ya Khaliq, pemberi kembali yang hilang,
pemberi petunjuk bagi yang sesat,
pemandu keluar dari kesesatan.
Kembalikan kepada kami barang kami yang hilang
dengan kemuliaanMU dan kekuasaanMU,
Sesungguhnya itu dari pemberian dan kurniaanMU.
Amin Ya Rabbal Alamin.


New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*