Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
Hyper Act - Hanya Aku
Saturday 8 June 2013 • Saturday, June 08, 2013 • 0tinta

selamat morningg guys . apa kabar ? selamat berhujung minggu . balik cuti nehh baru thea dapat tengok tivi . kalau kat yuvi tu mana dapatt tengok tivi . tivi ada je tapi ta best ah tengok tivi sorang2 kan . better ada teman . cehh . aha . thea suke tengok cite Teduhan Kasih kat TV3 . cite tu thea tengok dah episod 11 kott . ada setiap hari Isnis hingga Khamis pukul 7-8 . korang tengoklah . best . *tapi jangan solat Maghrib lambat tau . sempat je . masa iklan komersial tu solat la . tak rugi mana pun tertinggal seminit dua cite tu . ekceli bukan nak cite pasal cite tu tapi lagu dalam cite tu . first time dengar melody dia memang best . heee . naK tahu lagu apa ? lagu Hanya Aku by Hyper Act .




Lirik Lagu Hanya Aku - Hyper Act

Bersama janji kau sentuh rasa percaya
Hangat dinginmu mengundang rindu kecewa
Hanya aku dihuni sepi rasa kasihmu

[*] Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku

Apakah mungkin berulang janji setia
Apa kan kekal ataupun menyambut duka
Dan dirimu di janji Sang Sempurna
Dan kecewa kini dipulih rasa kasihmu

Repeat [*]

Dihuni rasa rindu
Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku

Dingin rasa kasihmu
Bagai bintang bersemi
Rindu janji bicara
Kekal selamanya
Walau sekadar mimpi
Tak pernah ku peduli
Selamanya kan ku pasti merindui dirimu
Hanya aku


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2013/05/lirik-lagu-hanya-aku-hyper-act.html#ixzz2Va4ssDRm

New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*