Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
Terus Berusaha untuk Mencari C.I.N.T.A-M.U
Friday 8 March 2013 • Friday, March 08, 2013 • 0tinta


"YA ALLAH ! Jika aku jatuh Cinta, Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan Cintanya pada-MU , Untuk Mencintai-MU" ...

"YA ALLAH ! Jika aku jatuh Cinta, Jagalah Cintaku padanya, agar tidak melebihi Cintaku pada-MU" ...

"YA ALLAH ! Jika aku jatuh Cinta, Izinkanlah aku menyentuh Hati seseorang yang hatinya tertaut pada-MU , agar tidak terjatuh aku dalam jurang semu" ...

"YA ALLAH ! Jika aku jatuh Cinta, Jagalah Hatiku padanya, agar tidak berpaling daripada-MU" ...

"YA ALLAH ! Sesungguhnya Aku Mohon Pada-MU Untuk Selalu MENCINTAIMU" ...


New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*