Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
sahaja aku mencintaiMU
Friday 8 March 2013 • Friday, March 08, 2013 • 0tinta


apabila merasai saat kemanisan itu,
hati merasakan tiada yang lebih indah selain saat itu..
pasti aku tidak akan pernah sesekali untuk melupakan saat itu
sampai bila-bila..

dan,
aku merindui peristiwa manis itu..
aku merindui saat manis itu..
semoga aku mampu untuk merasai perasaan seperti itu lagi..

peristiwa yang amat aku rindui..
perasaan apakah ia?
Yang pasti,hanya yang mengalami saat itu yang akan merasai..

disaat dirimu merasai betapa manisnya cinta Allah,
pasti akan kau rasai betapa pahitnya tanpa cinta Allah..
kerana perasaan cinta itu akan lenyap bersama lenyapnya sebab..

Ya Allah,
hapuskanlah rasa cintaku pada duniawi 
dan 
kukuhkanlah rasa cintaku pada ukhrawi..

.::.

Labels:


New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*