Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
♥ ♥ 8 OCTOBER 2012 ♥ ♥
Monday, 8 October 2012 • Monday, October 08, 2012 • 0tinta

Assalamualaikum dan selamat petang semua .
korang na tahu apa maksud ♥ ♥ 8 OCTOBER 2012 ♥ ♥ nehh ?
kalau na tahu nehh anniversarry saya dengan set beradik saya dekat college . walau baru dua bulan kiteowg kenal , dah macam2 suka duka kiteowg kongsi . klahh ta payah cite banyak . mehh thea introduce set beradik thea nehh keyh :)
nehh ♥ Nur Hidayah Malik ( kak long )


nehh ♥ Nurul Ain AbdulRashid (kak lang )
♥ Nurul Atiqah Rosli ( kak ngah )

♥ Nur Amylea Abd Aziz 

♥ Illiyin Bahari (andak)

♥ Nor Aqilah Rosli (kak uda)

nehh saya . nak introduce gak kehh ?
haha . yea la yea la
♥ Nurfathiah Hussin (anjang)

♥ Nur Eryza Farzana Zahari (tam)

♥ Fatin Haziqah Ja'afar (adik)

♥ Faizan Raudzi (achik)

♥ Amira Syafiqah Azarudin (usu)

sayang sayang ku semua
sorry ta dapat celebrate sama II . thea ada hal kat sini . nnt thea balik kita makan sama2 yea . Sayang kamu semua . InsyaAllah siblings forever n ever till jannah  :)


dah la penat pulak typing . tengoklah je lah pic2 nihh .
ada yg ta cukup korum nehh acc :)



A&W Pekan


Taman Kerang , Kuantan
30 Julai 20I2




New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*