Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
Selamat Hari Lahir Awak
Sunday 3 July 2011 • Sunday, July 03, 2011 • 0tinta

Hari nie hari lahir Syahirah..dah tue da die ek...
saya knl die mse kitewg form 1 lg..
kiteowg stu klas smpi form 3..
mse form 4 die msuk klass lain coz die dax pndi masuklah klass sc kn..sye msuk klass sastera..
even x skelas pun kiteowg ttp kawan coz klas kiteowg sebelah2 jew..
May Allah blessed your life..
awak semuga apa yg awk impikan akn jd kenyataan..
sorry saya x dpt nk bliekn awk bnda yg mahal2..tp saya rse bende da ckup kowt..jnji saya ikhlaskn,,
saya doakan semoga awk pnjg umur dan dimurahkn rezeki..
Ya Allah,,
semakin jauh langkahnya,,
umurnya meniti hari,,
ku pohon hidayah mu,,
di hari lahirnya ini,,
kau berkatilah umurnya,,
dan izinkannya mendekati redho mu,,


cumelkn??

die nie dax pndi,,kreatif lagi..

mkn pizza x ajk un ek..haha


http://www.youtube.com/watch?v=H0Uuw7VDgG8&feature=related

New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*