Ismi Nurfathiah Hussin
Diary About FOLLOW? D'Board Facebook Twitter
Sahabat Saya..
Friday 1 July 2011 • Friday, July 01, 2011 • 0tinta

Selama ini saya tercari cari siapakah sahabat,teman,kawan,atawpun lawan saya..
tapi sekarang di saat saya susa hati saya da jmpew siapakah dyeowg sumew...
even owg rmai x skew mereka tp sya jew thu dyeowg tue cmnew..
dont judge a book by it cover yaw,,
harinie sye dpt thu yg die tue teman saye kot..coz die sllu ada bila saye perlu..die slalu bg nasihat kt sye..

Best layan kmu..syunk lew..<3<3

nice awk..

kegilaan kami suda tiba..hahax..

takuttttttttttt..hntue..

sian paan..sakit x babe??


fara idung cover yunk..
daya solo seyh...

muahhhh..syunk kmu..new girlfren..haha..

engad cumel lew cenggitu tue.

fara,,asal ggrrrrr...???


cme saye jew yg x nk dgr..sowie awk x dgr nasihat awk..lain kli kita dgr keyh...
saya x prnh tepk bole kawan nn dax cumel tp glew nie...hahax..btw syunk korng...muaaaaaaaahhhhhhhhhhhh..

New Or Old
Ahlan Wasahlan
The Mayor



Assalamualaikum , Ahlan wasahlan .Allah tak pandang siapa kita yang dulu. Tapi Allah pandang siapa kita yang sekarang. :')


Celoteh
Tinggal Jejak

مبسم الله الرحمن الرحيم
Please leave your kind words here :)
No rude words / spamming are allowed.
Jantung
I love them much :*